.

onsdag 5. mars 2014

5. mars, en merkedag :)


Idag er det 2 1/2 år siden barnebarnet mitt ble født.
Synes ikke det er lenge siden hun kom til denne verden, 
den dagen glemmer jeg aldri!! :)


Her er hun bare noen timer gammel, 
og koser seg hos onkel :)

Her er hun i full fart, men like snill og blid som da hun var baby :)


Lille frøkna elsker vafler!! Så vi har kosa oss med det idag :)
Og selvfølgelig var hun med å lage dem!!
Elsker ja, hun eeelsker det meste om dagen ;)


Teppet går framover! :)
Jeg har satt inn noen flere 80 cm's, 
og da holder det noen striper til :)


Tusen takk for alle koselige kommentarer til den forrige bloggen min :)
Kjempehyggelig! :)

Nå skal jeg slappe av med strikketøy og tv serie.
Håper du koser deg ikveld du også :)

Go'klem fra meg <3

4 kommentarer:

  1. Tiden går fort. Herlige lille jenta deres.
    Teppet vokser ser jeg.

    SvarSlett
  2. Ja hu virker så herlig! :) og det teppe virker som en stooor tålmodighetstest for meg - flinke du :)

    SvarSlett
  3. Herlig kosedag! Klart hun liker vafler, hihi. Herlig alder. snakk om å leve i nuet ♥ Skjønn jente!

    Kos deg med spøt, artig det teppet der. Lurer på hvor stort det kommer til å bli!!! ^_^ Tvi tvi!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg.
    Nyt dagen! :)

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen i min blogg og koselig at du trenger en sånn til høsten :)) Kos deg og sender en klem tilbake :))

    SvarSlett

Koselig at dere legger igjen kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på :)